Счетоводни услуги
В Пилар Финанс предлагаме пълно счетоводно обслужване на месечен и годишен абонамент.Абонаментно счетоводно обслужване
В Пилар Финанс предлагаме пълно счетоводно обслужване на месечен и годишен абонамент. Можете да се възползвате и еднократно от услугите ни, в зависимост от вашите нужди. Нашата цел е да предоставим на клиентите си спокойствие и сигурност. Подхождаме със специално внимание към всеки клиент, като предоставяме навременна и компетентна счетоводна помощ на разумна цена. В зависимост от нуждите на всеки клиент изготвяме писмени и устни консултации, вписване на промените в търговския регистър, както и провеждане на преговори с ваши контрагенти.
Фирмено счетоводство
Организиране и поддържане на счетоводството на фирмата, следене на постъпили плащания по фактури, уведомяване на клиента за забавени плащания от контрагенти, съдействие при преговори.
Индивидуален план
Разработка и поддържане на индивидуален сметкоплан на дружеството, съобразно спецификата на Вашата дейност.
Справки
Изготвяне на справки за нуждите на НАП, НОИ, НСИ, банки и други.
Счетоводство
Организиране и поддържане на счетоводната отчетност на дружеството, съобразена с изискванията на законодателството.
Какво включват предлаганите от нас счетоводни услуги:
Изготвяне на необходимите документи, свързани със задължението на фирмата към бюджета – осигурителни и данъчни;
Изготвяне на индивидуален сметкоплан, съобразен с предмета на вашата дейност;
Начисляване на дължими осигуровки и данъци върху разходите за заплати на месец;
Изготвяне на уведомление по чл. 62 от КТ;
Годишни данъчни декларации – определяне на данъка, попълване и подаване на данъчна декларация;
Обработване на месечните извлечения от банковите сметки;
Начисляване на амортизация на активи, собственост на предприятието – съставяне на амортизационен план и начисляване на амортизации;
Осъществяване на комуникация между клиента и банките.
Изготвяне при необходимост на допълнителни справки, касаещи дейността на фирмата;
Текущо счетоводство и последващ контрол на първични документи, включващи проверка , класиране и съхранение;
Осигуряване на всички необходими документи и образци за счетоводната отчетност;
Начисляване на дължими трудови и извън трудови възнаграждение за месеца;
Изготвяне на трудови договори и допълнителни споразумения;
Документи за прекратен трудов договор – уведомления, трудови книжки, служебни бележки;
Осчетоводяване на авансови отчети в лева и валута;
Счетоводно водене на всички складови наличности на фирмата;
Изготвяне и подаване на Дневник на покупките, дневник на продажбите и справка-декларация по Закона за данък върху добавена стойност и останалите декларации, имащи отношение към възстановяване на ДДС по електронен път;
Обработка на документи свързани с командировки, обработка и изготвяне на авансов отчет за периода;
Обработка и подаване на VIES декларации за фирми, търгуващи с държави от ЕС;
Други услуги
- Организиране и поддържане на счетоводството на фирмата, следене на постъпили плащания по фактури, уведомяване на клиента за забавени плащания от контрагенти, съдействие при преговори;
- Разработка и поддържане на индивидуален сметкоплан на дружеството, съобразно спецификата на Вашата дейност;
- Как да оптимизирате своите разходи;
- Изготвяне на справки за нуждите на НАП, НОИ, НСИ и банки и други;
- Организиране и поддържане на счетоводната отчетност на дружеството, съобразена с изискванията на законодателството;
- Счетоводство, ТРЗ и личен състав;
- Изготвяне и поддържане на досиета на служителите и работниците – трудови или граждански договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики, заповеди и други необходими документи;
- Контрол върху счетоводните записвания и равенството между синтетичните и аналитичните счетоводни регистри на дружеството;
- Изготвяне на ИНТРАСТАТ и VIES декларации;
- Изготвяне и обявяване на годишен финансов отчет (ГФО), в съответствие с Международните стандарти за финансови отчети или Счетоводни стандарти за малки и средни предприятия в Република България;
- Изготвяне на трудови и граждански договори;
- Следене на финансовия резултат за данъчния период (ДДС за внасяне или ДДС за възстановяване);
- Изчисляване на амортизационните отчисления;
- Изготвяне и поддържане на ведомости за заплати на служители и работници;
- Подаване и поддържане на ведомости за заплати на служители и работници;
- Подаване на уведомления по реда на чл. 62 от Кодекса на труда за назначаване или освобождаване на работници и служители;
- Изготвяне на годишен финансов отчет – баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричния поток, отчет за дълготрайните активи, отчет за капитала и тяхното подаване;
- Изготвяне и подаване на декларации обр. 1 и обр. 6 – начисляване на социални и здравни осигуровки;
- Изготвяне на платежни документи – тяхното подаване и заплащане;
- Изготвяне и на платежни документи за дължими данъци и такси;
- Изготвяне и подаване на данъчни декларации по реда на ЗКПО;
- Изготвяне и подаване на справки и данъчни декларации по реда на ЗДДС;
- Изготвяне и подаване справки за изплатени суми на физически лица;
- Изготвяне на междинни и годишни консолидирани финансови отчети на дружеството;
- Подаване на болничните листове в НОИ;
- Съдействие и участие при определяне на себестойност на производства на дружеството;
- Представителство пред органите на приходната администрация и други компетентни органи на НАП, при извършване от тях на проверки и ревизии;
- Представителство пред Инспекцията по труда във връзка с извършената проверка;
- Извършване на годишни инвентаризации на активи и пасиви на дружеството;
- Своевременно осведомяване на настъпили промени в данъчно-осигурителното или трудово законодателство;